2009/11/29

Fredagshälsningen!

Perjantaina käytiin Mamsyn kanssa uudessa Aleksanterinkadulla sijaitsevassa La Torrefazione nimisessä kahvilassa. Siitä taisi tulla hetkessä mun uusi suosikki paikka :-) En oo varmaan ikinä syöny niin pehmeää ja hyvää mozzarella ciabattaa, mmh!

Neiti Penniless tyytyi juomaan cappuccinoa.

Hahaha, cute kermahuuli!

Herkku-ciabatan kanssa maistui kuuma glögi!

*Hihihi sovituskoppipeiliposee* =)

Käytiin sovittamassa tälläsiä Nixonin kelloja!
Black one.

Sama turkoosina/vaaleansinisenä.

Aleksin jouluhälinää.

Stockan jouluikkunasta tulee lapsuus mieleen.

Espan puut valaistuna.

Iltaa kohden suunnitelmat vaihtuivat rajusta hyppimisestä rauhalliseen illanviettoon ystävieni pariin :-) Olin ensiksi ajatellut lähteväni tanssimaan pääni pyörälle Dj Funkin keikalle Freda 51:seen ja vaikka ilmainen sisäänpääsykin olisi ollut luvassa (onnistuin saamaan nimeni listalle), fiilis veti kuitenkin illaksi vain parin siiderin, sekä Tonin valmistaman american pie:n ääreen!

Annilla oli söpöt uudet hiukset!

Ja tätä sitten vanilja jäätelön kera, nam!

Wii oli illan sana!

Ville yrittää puolustautua avuttomana...

...mutta Anni niiin vei pisteet kotiin!

Oli hyvä päivä ja hyvä ilta, kiitos! <3

Tasaa keskelleKlo 2am ja kasa paahdettuja kinkkujuustokolmiovoileipiä, omnomnom!

Peace!

Ps. Raivostuttavaa että tää blogi jaksaa sekoilla näiden HTML-koodien kanssa näin paljon, argh!

2 kommenttia:

  1. mariiiaannneee5/12/09 00:40

    tuommosen lilan nixonin kellon tahdon <3 linkkailin sillo joskus naamikseenki <3 naminami.. ja vitsi tuo o mun lempari kahvila kanssa nyt.. käytii sonjan kanssa sielä tossa toissapäivänä.. mä oon aina vaa kävellyt ohi ja miettinyt että se o niin pieni ettei kuitenkaa mahdu joten menempä ohi vian..

    VastaaPoista
  2. Niinpä linkkailitki! Sylvia omi noi molemmat, joten mä olin vaan fiilistelemässä mukana :-D Mä taidan haluta sellasen Triwan vaaleanpunasen (tai jonkun muun värisen) rannekellon <3 Ja joo, se kahvila on yli nam! :-)

    VastaaPoista