2009/12/07

Rakas joulupuki...

Minä toivon esmeralda parpin, peipi boonin ja tamakotsin!

Sitten vielä lisäksi nämä... ;-)

Tämä tuoksu oli ensin minulla, ennen kuin Mamsse päätti sitten omia sen itselleen!

Tämmönen Triwan rannekello kelpais!
Väri Great White.

Nämä muutkin värivalinnat ovat mieleen <3

Tätä söpöä vaaleanpunaista myytiin vielä hetki sitten ainakin Nelly.com:ssa, mutta ei myydä enää :-( Väri Pure Pink.



Google väittää, että tämä olisi väriltään Fuxy Azura, vaikka Triwan sivuilla se on pikemminkin marjapuuron värinen. No whaeva, tää on kanssa tosi kiva!

Tätä kestän ehkä odottaa synttärilahjaksi... ehkä.
Canon EOS 500D digitaalinen järjestelmäkamera avec full HD videokuva mahdollisuus <3

Mutku mä tahooon! Xtreme lashes irtoripset mun tönkkö suorille,
parin millin pitusille ripsilleni, tack!

Manikyyri olisi myös ihana lahja, vaikka mullahan noita kynsiä ei ole. No mutta rakennekynnet, oui?

Joo ja sit lahjakortteja (ZARA, H&M, Gina Tricot, Kicks...) ja rahaa, kiitos pukki!

pus, Paju.


11 kommenttia:

  1. aletaanko blogitappelee? MUL OLI SE HAJUVESI ENSIN!!! se oli sun äidin se sun ;) ETSÄ EES KÄYTTÄNY SITÄ!!!!!!!!!! pälle.
    ps. pus

    VastaaPoista
  2. Ai en käyttäny vai! Kuule ihan viimistä pisaraa myöten! Hys <3

    VastaaPoista
  3. kiva juttu et sä olet niin täsmällinen noissa sun toivomuksissasi ettei jää sille hämäräksi...
    p.s. PUSS ;)

    /Maisa

    VastaaPoista
  4. Hahaha, pitää olla! Terkkuja vaan mamille ja papille ;-)

    VastaaPoista
  5. hmm... aika kalliita juttuja! mistä tiedän että eri joulupukit ei osta sulle samoja lahjoja?

    VastaaPoista
  6. Tulikohan mun kommentti sulle? no kirjotan uudestaan. Aika kalliita toivomuksia :D ja mistä tiedän ettei eri joulupukit tuo sulle samoja lahjoja ? :O ja kelpaako muut kuin listalla olevat tuotteet :) yks tonttu vaan kyseli multa..

    VastaaPoista
  7. Tuli kommentit kyllä :-D Ne julkaistaan vasta sitten kun oon ne hyväksynyt (siinä pitäisi kyllä lukea, kun lähetät!) :-)

    Anni, nää toiveet on tarkotettu kyllä lähinnä äipälle ja iskälle :-D Ja kuules tonttu, et osta mulle yhtään mitään! Mun tekis mieli antaa kaikille jotain, mutta kun au pairin palkalla ei niin hirveesti tuhlailla :-(

    VastaaPoista
  8. Hö, no mä ostin jo. Mut ei se ollu kallis joku 7 e :)

    VastaaPoista
  9. oh, kelpais mullekkin noi jutut. :D toivon itekin digijärkkäriä joululahjaksi, jeejee. ja tota valkosta kelloakin oon kuolannu jo pitkään. :D

    http://raita2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Ahh joo! Mulla on Nikonin järkkäri ollu melkeen kolme vuotta, mutta nyt tekis mieli jo vaihtaa :-) Ja niin, noista Triwan kelloista vois ottaa useammankin värivaihtoehdon itselleen ;-)

    VastaaPoista