2010/01/10

Kurrrnau!

Huh. Taas on viikko takana siitä kun saavuin jälleen kerran arjen pariin Tukholmaan. Loma kotona oli ihana. Siis aika tosi ihana. Siis... ei voi vaan muuta kuin huokaista perään ja jäädä unelmoimaan sen parhautta. Ekaa kertaa tuntui siltä että hitto, onko pakko lähteä takasin. Mutta olihan se.

Arkipäivät ovat lähteneet käyntiin täällä aika karulla tavalla. Sain melkeinpä heti täällä ollessani kauhean vatsapöpön (joka vaivasi koko tätä Ruotsi-perhettä, sekä myös omia vanhempiani kotona...) ja siitä selviämiseen meni muutama päivä. Hyi, ei enää kiitos ikinä! Toinen ei niin kiva asia täällä Tukholmassa on tämä kylmyys. Ei, en tarkoita ulkona vaan sisällä :-D Lämpötilamittari näyttää noin +15 ja täällä alakerrassa (missä minä asustelen) varmasti vielä vähemmän... hrrrr. Oon nukkunut paksut sukkahousut, pitkät housut ja huppari päällä, neljän peiton alla ja silti olen ollut aivan jäässä. Ei yhtään kiva.

Silti kaiken tämän ikävyyden keskellä olen pärjännyt ajattelemalla jälleen tulevia kivoja asioita. Tammikuussa on luvassa paaaljon ihania viikonloppuja! Tänne tulee nimittäin vihdoinkin ihania ihmisiä mua moikkaamaan <3 ojjojjj.... en malta odottaa. Ja sitten 29. päivä perjantaina vietetäänkin mun 21v. synttäreitä :-) Suunnitelmissani olisi tulla juhlimaan niitä ihan kotiin saakka kaikkien ihanien ystävieni luokse <3

Tämä viikonloppu Tukholmassa on mennyt ensimmäistä kertaa täysin kotosalla voimia keräillessä. Olen siis oikeastaan vain nukkunut ja parannellut itseäni rauhassa. Kaiken ladatun energian lupaan säästää seuraavalle viikonlopulle... ;-)

Tässä muutama Timon napsaisema kuva Helsingistä päivää ennen lähtöäni! Jälleen kerran hyvää jälkeä saanut tämä herra aikaiseksi :-)




<3: Paju

2 kommenttia:

  1. Ah miten ihania kuvia!!! Vackert.

    VastaaPoista
  2. Tack! Hyvä kuvaaja vain ollut ;>

    VastaaPoista