2011/01/11

nueva york

images from weheartit

Hyvin hankalaksi osoittautunut viiden pisteen vihje jäi ratkaisematta antamistani vinkeistä huolimatta. Syynä saattaa toki olla kilometrin pituinen avautuminen henkisessä mielentilassa, johon lukijan keskittyessä hyvin intensiivisesti silmät tiukasti suljettuina ja kuolan valuessa poskelle, voi pienet salakoodit jäädä helposti huomiotta. Otsikolla en suinkaan viitannut siis vain pureskeltavaan omenaan, enkä siteeraamani miehen sanoilla ainoastaan elämänohjeisiin, vaan johonkin sellaiseen mistä olen tällä hetkellä aivan pirun innoissani. Jos sekavanlaiset vihjeeni eivät vieläkään seesam auenneet, puhukoon ylläolevat kuvat puolestaan. 

tässä kohtaa
hoilottaa voisi nyt puolestaan parivaljakko jay z vs alicia keys,
tai sitten vaikkapa paloma faith.

12 kommenttia:

  1. NYC <3 Pari päivää kotiuduin sieltä itse ja iso ikävä takaisin!

    VastaaPoista
  2. Olen lueskellut sun blogia hetken aikaa, ja en voi kuin sanoa, että OLET HERTTAINEN ! <3

    VastaaPoista
  3. jenna, oui oui! itseasiassa mä taisin eilen eksyä blogiisi päin ja huomata sattumalta saman ;-)

    anonyymi, kiitos ihana!<3

    VastaaPoista
  4. Hei! Mä rakastuin niin tohon sun biisilöytöös nimeltään Crave you, että mä varastin sen omaan blogiini.. Yritin kuitenkin olla kohtelias, enkä ottanut kunniaa siitä vaan laitoin ihan rehdisti suoran linkin sun blogiis! Saanko anteeks?

    VastaaPoista
  5. haha inkaw, ihanan rehtiä toimintaa :-D olenhan mäkin sen jostain ulkomaisesta blogista joskus bongannut, mutta törkeänä vedin kunnian tästä itselleni hahah! no ei vaan, biisit on ihan vapaasti jaettavissa, youtubestahan ne kaikki on peräisin ja jos siellä käyttäjä on antanut mahdollisuuden upottaa niin why not! sitähän varten mäkin niitä linkitän eteenpäin että te ihastuisitte niihin mun kanssa :-)

    VastaaPoista
  6. Nojoo, itse ainakin tajusin mihin olet suuntaamassa! Mutta olin yksin niistä, jotka lukivat silmät sidottuina ja kuola poskella avautumistasi. Khäääh.

    NEW YORK ON IHANA! Rakastut siihen kaupunkiin, lupaan sen. Nauti täysin siemauksin. Itse olen käynyt kaksi kertaa enkä vieläkään ole saanut tarpeekseni.
    Kuinka ison palan omenaa meinasit puraista? ;-) Eli siis kuinka kauan olet reissussa?

    VastaaPoista
  7. iina-maria, mä viittasin mun kuola poskella termillä siihen että teksti oli niin pitkä ja tylsä ettei sitä kukaan jaksanut lukea :-D oon kerran käynyt nykissä muutama vuosi sitten ja tälläkin kertaa vaan viikon reissu tiedossa boohoo! tekis mieli nappasta sellanen kolmen kuukauden viisumi ja jäädä sinne nauttimaan elämästä täysin siemauksin<3

    VastaaPoista
  8. Ahmn, niin ihania noi weheartit.comin kuvat.

    VastaaPoista
  9. Eka sä saat mut haaveilemaan Splitistä ja varaamaan sinne lennot loppukesäks, ja nyt mun tekis mieli myös päästä nykkiin... Mä joudun vararikkoon sun kanssas :D Ja ihmeellisintä tässä on se, että ihan sama, vaikka muutkin hehkuttaa noita lomailukohteita, niin täältä lukiessa mulle tulee sellanen ahaa-elämys, että tonne on päästävä.

    VastaaPoista
  10. we<3it kuvat on niin houkuttelevia ;-)

    VastaaPoista
  11. Tervetuloa! Kaupunki johon joko rakastut tai vihaat lopun elamaasi. Hyvaa matkaa!

    VastaaPoista
  12. rakastuin siihen jo ensimmäisellä kerralla<3

    VastaaPoista