2012/02/07

tuesday troller


Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä. Vaikka ulkomuotoni muistuttaakin ehkä hieman vastaherännyttä peikonpoikaa, ovat trollaustaitoni vielä aloittelijan tasolla verratessa itse konkareihin. En ole kuitenkaan huolissani tästä epäkohdasta, sillä minulla on erinomainen mahdollisuus kouluttautua Rölliksi tuossa tuokiossa - työskentelenhän minä sitä varten maan mainioimmassa ympäristössä. Näin ollen pääsen tapaamaan harva se päivä kokeneempia yksilöitä, joiden avulla jaksan uskoa itseeni ja omiin kykyihini. Vielä minä teille näytän.





6 kommenttia:

  1. Anonyymi7/2/12 19:48

    haha iha huippu! sä oot tosi taitava kirjottaa!! mut sun kulmat on vähän hassun näköset :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi7/2/12 23:14

    oot ihana

    VastaaPoista
  3. Ano1: Kiitos paljon! :-) Ja joo, mä oon kuullut ton ennenkin. Mikähän niissä on... Ehkä pitää mennä sitten värjäyttämään muualle :-D

    Ano2: <3

    VastaaPoista
  4. Asiakaspalvelu on kyllä perseestä: vaikka miten tekisi mieli sanoa jotakin töykeälle asiakkaalle päin naamaa, niin silti pitää vain säilyttää malttinsa ja olla kohtelias - eikä varsinkaan alentua yhtä juntiksi. Huoh. Mä oon nyt tehnyt pari kuukautta respahommia ja aina iltaisin kotiin tultuani räyhään kuitenkin kiukun jokaiselle tuolinjalalle ja pöydänkulmalle :D Että sympatiaa sulle vaan täältä!

    VastaaPoista
  5. Anu, kiitos sympatioista :--D Mulla on kyllä vähän huono tapa sinänsä, koska jos mulle ruvetaan kiroilemaan ja huutamaan niin ei kyllä enää kohteliaisuutta ja hymyä irtoa. En kyllä huuda takaisin, mutta naamasta kyllä näkee ettei enää kiinnosta palvella.

    VastaaPoista
  6. dude seriously O.o

    VastaaPoista