2013/06/13

oh, lola!

Mitä teidän kesään kuuluu? Kovin aurinkoisena se ainakin alkoi, mutta viime päivinä ulkona on näyttänyt jo hieman realistisemmalta... Vaan eipä siinä, en ole keleistä kerennyt säästä riippumatta nauttia. Töitä riittää ja vapaapäivätkin täyttyvät lukuisista velvollisuuksista, joiden muistamista varten pitää kirjoittaa kokonainen lista. Yhyy! Onneksi juhannus on vapaa ja toivon todella pääseväni viettämään sitä kaukana kaupungista, saunoen, uiden ja kesäherkkuja syöden. / ldfh.tumblr.comOnneksi kesäni sentään tuoksuu hyvältä. Olen aina pitänyt makeista ja tyttömäisistä tuoksuista. Tapoihini kangistuneena menen ja ostan kerta toisensa jälkeen saman luottotuoksun, sillä uuden etsiminen ei tunnu hajuvesiosastoilla ainoastaan mahdottomalta tehtävältä, vaan aiheuttaa kaiken lisäksi päänsärkyä. Taisi tämä tyttö olla siis pikkiriikkisen innoissaan, kun kuuli voittaneensa Marc Jacobs Sunshine Edition-kilpailun ja saadessaan uuden, vadelmilta, pioneilta ja vaniljalta tuoksuvan parfyymin valikoimaansa! Siitä jos mistä tulee kesä mieleen!

Ps. Tykkäättekö biisilinkkauksista postauksien alla? Tässä teille ihana, kesäisen melankolinen kappale, jonka remix-versio on mieletön. Pusu!



10 kommenttia:

  1. Mielettömän hyvä biisi, piti kuunnella pariin otteeseen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö! Mäki oon ihan koukussa, varsinkin tohon remixiin :--)

      Poista
  2. Oliko toi siis sun tumblr? Ihana, oisin voinu selata sitä ikuisuuteen asti:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo tumblria! Mut joo, toi on ihan mun lemppari :3

      Poista
  3. Ihanaaa rakastan tota biisiä ja nyt sytyn tolle remixille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SAMA! Pakko laittaa lisää mun herkkulöytöjä teille :--)

      Poista
  4. Joo joo! Hyviä biisilinkkauksia!

    VastaaPoista
  5. oih, kyllä on hyvä remix!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!! Oon ihan koukussa ;--)

      Poista