2014/05/06

ylösnousemus

Ohhoh. Mistäs sitä lähtisi liikenteeseen... Moi? Huhuu? Minä täällä! Uskotteko! Pitäisiköhän minunkin lisätä Bloggerin sivupalkkiin sarja henkilökohtaisia ennätyksiä? Ei tosin mitään maveja vaan ihan rehellinen lista aikaansaamattomuuksiani. Jos nyt aloitetaan vaikka tästä blogista sitten!
Huhtikuu piti minua minua hyvänä. Kuukauteen mahtui paljon ystäviä, naurua, aurinkoa ja hauskanpitoa. (Viimeisimmän niistä voinee alleviivata.) Uteliaana sinkkutyttönä olen ollut myös innoissani Suomeen rantautuneesta deittikulttuurista ja tavannut uusia kasvoja yhden napinpainalluksen avulla. Tinder-häät 2014?
Viimeiset päivät ovat olleet myös sään puolesta käsittämättömiä. Huhtikuussa tötteröä sai vedellä t-paita päällä merenrannalla ja brunssia nautiskella aurinkoisella terassilla, mutta entäs nyt? Kahden viikon päästä minulla alkaa kesäloma. We have a new season called sprinter...
Toukokuisesta räntäsateesta kauhistuneena päätinkin varata lennot Barcelonaan!! Hashtag sangriaa ja karnevaalit. Lähden reissuun_YKSIN_ensimmäistä kertaa ikinä, jos nyt au pair hommia ei lasketa. Majapaikkanani toimii kolmen kollin kimppakämppä, hah! Tästä tulee erittäin mielenkiintoista. Jos siellä on joku joka haluaa esitellä meikäläiselle kaupunkia tai jakaa muuten vain hyviä vinkkejä matkaa varten, niin holla at me! Hengailen mestoilla 21.5 lähtien toukokuun loppuun asti. 
Mulla olisi vielä puhelin täynnä kuvia (just niitä instagramtötteröhuuliphotoja) ja juttuja jaettavana, mutta töihin pitäisi jo pinkaista. Palataan asemiin taas ensi kuussa jos hyvin käy! No toivottavasti vähän aikaisemmin. Kesäiset muikistelut kaikille!

8 kommenttia:

  1. olisit nähny mun ilmeen ku näin noi hamppari-ynnä muut herkkuheliumpallot. mistä ne on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha i know!! sisko osti ne ilmapallokeskuksesta, tai mikä juhlamaailma nykyään onkaan :--)

      Poista
  2. oooohh, mistä toi sun seinäkalenteri on, näyttää täydelliseltä?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on sellaisen opiskelijan kuin sonja sarsan tekosia!

      Poista
  3. iihana tuo vipa kuva! varo vaan ettei hombret nappaa reissussa.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiitos essi <3 el hombret joutuu varoo mua... ;--)

      Poista
  4. hahaaa, mäki lähen huomenna yksin Barcelonaan moikkailee kavereita, ku asuin siel joskus! tuskin törmäillään, mut ei sitä ikinä tiiä. siistii reissuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooo kivaa!! moikataan jos törmätään, hauskaa reissua! ;--)

      Poista