2014/06/19

lavatansseissa

Juhannus. Mitä. Hemmettiä. Mä. Teen. ????? Olen käynyt päässäni suunnitelmia pian alkavalle, lähes neljän päivän minilomalle, mutta mitään järkeviä päätöksiä ei ole syntynyt. Mielessä on käynyt jo sohvasurffaaminen Turussa, camping-meiningit lähisaaressa, lonkeroristeily Tallinnaan, kokko kokoo kokoon koko kokko, ja meinasin minä tuossa hetki sitten klikata itseni Kööpenhaminan lennollekin. Siis silkkaa sillisalaattia. Ehkä minä menenkin  Mäntsälän suurlavalle kuuntelemaan Mattia ja Teppoa. Vähän perinteikkäämmät lavatanssit kuin pari viikkoa sitten.
Olin vasta edellisiltana palannut reissultani Barcelonasta, kun jo seuraavana aamuna kävi kutsu Lahden Muotoiluinstituutin lavatansseihin Hollolaan. Hauskintahan tässä oli se, ettei Muotsikassa opiskeleva siskoni tiennyt tästä yhtään mitään, ullllatuuuuus!! Reaktio ei ollut kuitenkaan ihan tuo, kun sisko pitkän työpäivänsä pääteeksi luuli pääsevänsä juhlimaan koulukavereidensa kanssa hihihh.....
Ensijärkytyksen jälkeen (Mitä hittoa TOI tekee TÄÄLLÄ......?!!) siskostenkin sopu syntyi muutaman viinilasillisen ääressä. Tanssimme myöhään yöhön vanhojen iskelmähittien ja paikalle saapuneen bändin tahtiin. Tytöillä oli nätit mekot ja kukkaseppeleet ja pojilla näkyi henkseleitä ja rusetteja. Niin fiilis!! Ulkopuolisena oli myös helppo turvautua kameraan ja kuvata ympärillä olevaa, minulle suurimmaksi osaksi tuntematonta juhlakansaa. Pieni filmin tekele illasta loppujen lopuksi sitten syntyikin - ei huolta, vain siskoni onnistui käyttäytymään sopimattomasti videolla.


8 kommenttia:

  1. Tunnelmallinen ja hauska video, mäkin haluun tommosiin kemuihin!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli kyllä ihan huippuilta! lisää tämmösiä kemuja :---))

      Poista
  2. Kivalta näyttää! Lavatanssit olis hauskat =) ja nää sun videot on tosi kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiiitos peeta<3 joo siis mäkin hullaannuin tosta lavatanssi-ideasta ihan täysin!

      Poista
  3. Tosi kiva video, hyvältä näytti meininki!

    VastaaPoista
  4. Oijjjjoijjjjj uus look!!!! ;-* hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah joo sisko tykkää väsäillä noita bannereita mulle!! kerron terveisiä, kiitos muru ;---*

      Poista