2014/09/16

#työmyyrä

Syksy on täällä ja niin on myös alati kasvava työmäärä. Tuntuu että olen viimeiset viikot asunut töissä. (Ehdin minä tässä välissä taas työmatkallakin käydä lahden toisella puolen....) Kotiin päästyänikin mietin vielä niitä lukuisia asioita mitä jäi kyseiseltä päivältä, tai viikolta tekemättä. Työmoraalini on aina ollut täysin päinvastainen koulunkäynnin kanssa, vaikka jälkeenpäin miettien olisin toivonut sen olevan juuri toisin päin.

Kun en opiskelun suhteen ole osannut tarttua itseäni koskaan niskasta kiinni, niin töissä puolestaan sitä itsensä piiskaamista on tullut vasta harjoitettuakin. Ylityötunnit tietävät vain euroja, mutta kun ne muuttuvat vapaaehtoisiksi, niin voi jo mennä itseensä ja miettiä että mitä hittoa minä vielä täällä teen...
Töistä puheenollen: nappasin Granitista mukaan tämän hauskan, oven päälle ripustettavan uutuuden! Sijoitin sen keittiöön, mutta voi olla että keksin koukuille paremmankin paikan. Kevät ja syksy ovat vuodenaikoina siitä hassuja, että silloin tekee mieli aina jollain tapaa uudistaa itseään ja omaa elämäänsä. Sama pätee myös ympäristöön ja siitä syystä tekeekin mieli laittaa kotona nyt ihan hösseliksi! Tällä viikolla muutoksia tapahtuu myös muuallakin kuin kotona. Muutamaan otteeseen olen tainnut siitä Instagramin puolella huudella... J ä n n i t t ä ä.

8 kommenttia:

  1. HUihuiiihuihiii jännäää!!! Kivaa kun kirjoittelit ja kotinne näyttää niin kivalta ja kutsuvalta, aih että! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olispa mulla aikaa kirjotella useammin... Kiitos murunen! <3

      Poista
  2. Ai sun hiuxet? Leikkasitko ne jo? Kuvvaa kehiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo hiuxet!! IIIIIK! Huomenna vasta meen, laitan kuvaa asap... ;-)

      Poista
  3. Juuuust kävin kampaajalla varaamassa ajan torstaille! Eilen illalla päähän iskoistui idea, että nyt syksyksi pakko poikkasta piiska. Joka syksyinen tarve muutokselle..
    Ja ihana koukkutsydeemi, harmi ettei mun yksiössä oo ovea tollaseen :( Piti porata tanko seinään ja siihen koukut. Seikkailin granitissa ekaa kertaa elokuussa ah teillä on ihanaa tavaraa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin meen torstaina! Musta tuntuu että lyhyt tukka on nyt vähän in! Mä ajattelin vielä leikkaa otsatukan, jännittää ihan megana :---D Jos tuut käymään taas niin vedä mua hihasta jos oon töissä!

      Poista
  4. Puhuksää ruotsia ko oot töissä tuola Granitissa? :-))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin, hyvin, hyvin vähän :--D eli en juuri, hah...

      Poista